dinsdag 9 maart 2021

kerstkaart pinguïns

We gaan de lente in dus beginnen met een kerstkaart!
Ik stempelde een  leuke stapel pinguïn van carla creaties en kleurde deze in met minabella potloden. 

De achtergrond maakte ik met te gekke krijtjes. Beginnend met licht blauw en donkerblauw aan de randen. Met een klein beetje zwart.
Daarna een sterren stencil en met het gele krijtje.

Ik had december een hele leuke stempel gevonden bij craft emotions en maar op 1 kaart gebruikt. Dus deze is nu de 1e

Om de kaart een beetje glim te geven heb ik wat sterretjes uit Washi tape gestanst

En zo was de 1e kerstkaart weer een feit.
Ondertussen ben ik ook het haken weer aan het oppakken. 
Maar met rondrennende kinderen is een kaartje maken wat handiger.

Liefs Anna 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten