woensdag 17 februari 2021

panda birthday!

Ik heb nog zoveel leuke stempels!
En kwam toen de slimline kaarten tegen. Te leuk om die te combineren.


Ik begon met het op maat snijden van papier. De grootste gebruikte ik 21 x 21
De andere 2 varianten op 20.5x 10.5
Uit het bruin papier heb ik 5hoeken gestanst. En het zwarte op het midden een rillijn.
De witte bewerkte ik met een groen en geel krijtje 

Hierna heb ik de stempels gepakt

Deze stempelde ik en kleurde ze in met 
Koi coloringbrushes. Hierna knipte ik ze uit

De randen van de  de randen van het bruine papier kleurde ik eveneens met de koi brushpen.
Om het af te maken stempelde ikmet distress inkt wat bloemen erop.


Nog een felicitatie stempel en deze kan ook in de voorraad. ik vind het een erg leuke kaart geworden. Jullie ook?


Liefs Anna 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten