woensdag 17 februari 2021

slimeline & bloemen


Op de blog: dutchcardlovers.blogspot.com

Kwam ik de challenge tegen; maak een slimline kaart met bloemen.

Bloemen zijn hier favoriet dus ik heb een poging gedaan.

papier gesneden op 21x20 cm 
En 8.5 en 19.5
De tussenkleur komt later. Als ik gekleurd heb.

Het witte papiertje bewerk ik met een krijtje. En deze prachtige stempel. Mijn favoriet!
Ik stempel er 1 bovenin en een topje onderin


Daarna de kleurpotloden erbij. Ik gebruik de minabella potloden.


Teksstempel en op de kaart plakken.


Alles bij elkaar weer een hele leuke challenge!

Dutch card lovers dank jullie wel!


Liefs 
Anna

6 opmerkingen:

  1. Mooi is je kaart met de Hortensia stempel! In blauw is deze zo mooi,ook in het echt. Moeilijk zo te houden. Prachtig gekleurd! Fijn dat je meedoet met DCL, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En inderdaad in het echt zo mooi de blauwe kleur!
      Julloe bedankt voor de leuke challenge!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie bloemenkaart Anna! Leuk hoe je stap voor stap laat zien hoe de kaart zo geworden is. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! En prachtige bloemen heb je erop verwerkt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor mooie bloemenkaart en bedankt voor je stap voor stap uitleg van de kaart. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen