vrijdag 12 februari 2021

trio-colorblocking

ik kwam deze challenge tegen op de dutch card lover pagina.
https://dutchcardlovers.blogspot.com

En ik had eigenlijk gelijk een idee. Dus de krijtjes weer gepakt.
Eigenlijk legde mijn zoon deze kleuren bij elkaar en ik vond het wel leuk.

deze prachtige grunge stempel maakt elke kaart mooi!

De bloem nog wat ingekleurd met de minabella potloden.

Met wit wat extra aanzet. Hiervoor gebruik ik de gelly roll van sakura.

Grijs hobbykarton.
En ik ben tevreden 

Liefs anna

2 opmerkingen:

  1. Je mag zeker tevreden zijn. Een super leuke kaart. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anna, je hebt een hele leuke manier gevonden om de Trio-colorblocking uit te voeren.
    Bedankt voor je deelname bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen