woensdag 10 februari 2021

sorry too late!

Hoi allemaal!

Ik maakte dit leuke kaartje: 
Ik begon met een leeg correspondentie kaartje van de Hema. Deze heb ik vierkant gesneden.
Met behulp van te gekke krijtjes en een mask cirkel de achtergrond gemaakt

Daarna de stempel erin gestempeld 




Ik gebruikte hiervoor de stempelset van craftemotions carla creaties; party 2.

Natuurlijk is wat kleur leuker. Dus de schildpad ingekleurd met minabella potloden van primo. Deze blend ik met reukloze terpetine en een doezelaar.

voor de set heb ik een eigen kleuren kaart gemaakt. Om zo de kleuren beter te zien.

De tekst van dezelfde stempel set gebruikt.

En om het extra feestelijk te maken neemt de schildpad zijn eigen balonnen mee.
Deze heb ik gestempeld en gekleurd op het restje correspondentie kaartje. Daarna over elkaar geplakt. En met een fijnliner de draadjes naar zijn staart doorgetrokken.

Hierna sneed ik nog een wit papier die ik losjes met een orange krijtje bewerkte 

Nog een groen cardstock erachter. Merk onbekend. 

En nu bij de voorraad!

Sturen jullie op het moment ook meer kaartjes als normaal? 

Liefs anna



Geen opmerkingen:

Een reactie posten