woensdag 10 maart 2021

2x geboortekaartje jongen

Niet 1 maar 2 geboortekaartjes voor een jongen!

Het idee kwam van de eerste in het hartjes hart.
Daarbij had ik met te gekke krijtjes eerst door een stencil heen gekleurd. Daarna de randen en in het midden het rondje.

Ik vond hem nog niet af. Dus stempelde met distress inkt de randen met teksten.
Het eind resultaat vind ik erg leuk geworden.

Toen kwam het idee voor de 2e.
Met distress inkt stempelde ik baby over gehele kaartje. Het midden had ik een cirkel gemaskeerd.
Daarna de cirkel gekleurd met te gekke krijtjes. Het olifantje nogmaals gekleurd met de minabella potloden.

2 verschillende kaartjes en toch hetzelfde!

Nu maar wachten op de baby's 😅

Liefs Anna 


2 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige geboorte kaartjes gemaakt Anna.
    Je hebt een prijsje gewonnen bij KIC, je vind het hier: https://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2021/03/winnaars-kic-150-feest.html?m=1
    Groetjes Renate DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de reminder! Wat super leuk. Ik heb je gemaild hoor.

      Verwijderen